|
کدخبر: 170886

جهان در یک قدمی توافق بزرگ

فوری/ خبر مهم بایدن از توافق با ایران!

رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات بر سر احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ جدی است.

جو بایدن در پاسخ به سوال  که آیا ایران در مذاکرات وین جدی است، گفت: بله اما تا چه حد جدی است؟ کاری که آنها حاضر به انجام آن باشند یک داستان دیگر است اما با این حال در حال گفت‌وگو هستیم.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، نیز روز پنجشنبه در گفت‌وگو با برنامه «امروز» بی‌بی‌سی عنوان کرده بود: ما برای چندین هفته است که با شرکای اروپایی، چین و روسیه و به طور غیر مستقیم با ایران تعامل داریم‌. ما جدیت خود را برای بازگشت به پایبندی به برجام نشان داده‌ایم. چیزی که نمی‌دانیم این است که آیا ایران نیز حاضر است همین تصمیم را بگیرد و به جلو حرکت کند یا نه.

جلسات اخیر کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته‌ای از طریق لغو تحریم‌های اعمال‌شده آمریکا بر ایران و بازگشت دوجانبه آمریکا و ایران به پایبندی به توافق هسته‌ای، طی دو هفته اخیر برگزار شدند.

منبع: ایسنا

 

  • ناشناس ارسالی در

    خدایاشکربعداز۳۰ سال وبازنشستگی بتوانیم ی ک واحد۴۰ متری آپارتمان جنوب شهربخریم ودل ار۲هزارتومان بیاید

  • ناشناس ارسالی در

    دروغه دروغه بولله دروغ میگین این یه بازی انتخاباتیه یا ساده لوح هستین یا خودتونو به سادگی زدین..چند باره سرتونو توی این مذاکرات بریدند اما شما هنوز باج میدین یا با دشمنان قسم خورده ایران هستید یا حساب ی در غیر که به خاطر انتخابات و فریب اذها ن ملت حاضرین عجله عجله مذاکراتو جمع کنین تا به مردم بفهمانید که تحریمها رو لغو ک ردین..بس کنین آمریکا جز بریدن سر شما هیچ نقشه ای نداره و شماهم جز بریدن سر کشور و ملت نقشه ای ندارید

  • ناشناس ارسالی در

    بادلار۲۰ هزارتومانی وهزینه های سرسام آور زندگی وحقوق ناچیزبازنشستگی کسی میداندوضع یت زندگی ماچگونه است.

ارسال نظر