|
کدخبر: 159527

زمان باز شدن پنجره استقلال مشخص شد

مدیرعامل استقلال وعده داد که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اوایل هفته آینده باز شود.

اقتصاد زمان باز شدن پنجره استقلال مشخص شد

موضوع باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال که به خاطر شکایت نیکولای بودوروف مدافع بلغارستانی سابق این تیم از سوی فیفا بسته شده، یکی از داغ ترین مشکلات روز باشگاه آبی پوش پایتخت است.

در این شرایط مدیران استقلال در تلاش هستند تا هرچه زودتر پنجره باز شود و بتوانند از نفرات جدید خود استفاده کنند. احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال نیز می گوید هفته آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

مدیرعامل استقلال در گفت و گو با رادیو ایران درباره پنجره بسته استقلال گفت: «بنده از ۹ مهر ۹۹ که خدمت عزیزان در باشگاه بزرگ استقلال رسیدم و مشغول به کار شدم، با پنجره بسته مواجه بودم. این پنجره بابت ۳، ۴ بازیکن و سرمربی سابق بسته شده بود.

خیلی تلاش کردیم در یک پروسه زمانی ۲۰ روزه پنجره را باز کنیم. شفر، باشگاه پاختاکور، کولی و جپاروف را راضی کردیم و پنجره مان باز شد. خیلی زود اما پنجره ما دوباره بسته شد. این موضوع دلیلش محصول مدیریت قبل بوده است. عدم تسویه حساب با بازیکنان خارجی سابق باشگاه را بسیار متضرر کرده است. ما حالا باید مبالغ بیشتری را نیز به طلبکاران پرداخت کنیم. آن زمان از نظر ریالی بالا نبود اماالان شرایط فرق دارد.»

وی ادامه داد: «با برنامه ریزی های انجام شده اوایل هفته آینده با تامین منابع مالی مطالبات بودوروف پرداختی صورت می گیرد و بعد از نامه نگاری با وکیل او پنجره را باز خواهیم کرد.»

مدیرعامل استقلال درباره اینکه مبلغ طلب بودوروف همان ۱۴۰ هزار دلار است ، تاکید کرد: «مبلغ بیشتر از ۱۴۰ هزار دلار شده و باید ببینیم سودش تا روز پرداخت چقدر می شود.»

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر