|
کدخبر: 159359

خرید محصولات امرسان با بهترین قیمت امرسان

امرسان یک برند ایرانی است که علاوه بر یخچال فریزر در زمینه طراحی و تولید لوازم دیگری چون اجاق گاز، هود، ماشین لباسشویی و... نیز فعالیت دارد و تلاش دارد تا نیازهای امروزی و متفاوت افراد جامعه را پوشش ‌دهد.

امرسان

محصولات امرسان (Emersun) به ویژه یخچال فریزرهای امرسان در بین ایرانیان بسیار شناخته شده و محبوب هستند و از لحاظ کیفیت و کارایی امتحان خود را پس داده‌اند. امرسان یک برند ایرانی است که علاوه بر یخچال فریزر در زمینه طراحی و تولید لوازم دیگری چون اجاق گاز، هود، ماشین لباسشویی و... نیز فعالیت دارد و تلاش دارد تا نیازهای امروزی و متفاوت افراد جامعه را پوشش ‌دهد.

کیفیت ساخت بالا در کنار پایین بودن قیمت امرسان نسبت به برندهای خارجی موجب شده است تا بسیاری از افراد به خرید محصولات امرسان روی بیاورند و برای تازه عروسانی که به دنبال تهیه و خرید جهیزیه ارزان هستند خرید محصولات امرسان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

امروزه فروشگاه‌های آنلاین و واقعی بسیاری محصولات امرسان به فروش می‌رسانند که می‌توانید از طریق آنها خرید خود را انجام دهید البته باید بگوییم که نرخ امرسان و دیگر برندها چون قیمت پاکشوما، نرخ هیمالیا، نرخ اسنوا و... در تمامی فروشگاه‌ها به صورت یکپارچه نیست و با اختلاف نرخ به فروش می‌رسند و همه ما دوست داریم که خرید خود را از فروشگاهی انجام دهیم که نرخ امرسان و دیگر برندها در آن مناسب‌تر است.

یکی دیگر از مشکلاتی که بیشتر افراد با آن رو‌به‌رو می‌شوند پایین بودن تنوع مدل و رنج نرخ امرسان در فروشگاه است و در نتیجه برای یافتن محصول مورد نظرشان از نظر نرخ و طراحی می‌بایست به دیگر فروشگاه‌ها مراجعه کنند که در خرید به روش سنتی این کار بسیار زمان‌بر بوده و خارج از حوصله افراد است. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی نیز تاخیر زیادی در ارسال کالا دارند و همین مورد از نظر بسیاری از افراد ضعف بزرگی برای یک فروشگاه است.

این موارد گفته شده تنها گوشه‌ای از مشکلاتی بود که ممکن است بسیاری از افراد در زمان خرید محصولات امرسان با آن روبه‌رو شوند یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای رهایی از این مشکلات خرید از فروشگاه اینترنتی سل (sell.ir) است که سابقه درخشان و طولانی مدتی را در زمینه فروش محصولات امرسان و دیگر برندها دارد.

سل با رعایت اصول و فاکتورهای اولیه یک فروشگاه اینترنتی استاندارد و ارائه مزایا و خدمات بی‌شمار تجربه یک خرید اینترنتی خوب را برای مشتریان رقم می‌زند.

شش دلیل خرید محصولات امرسان از فروشگاه سل

  1. دسترسی داشتن به انواع مدل‌های محصولات امرسان: در سل مشتریان به نرخ و تصاویر ظاهری حجم وسیعی از انواع تولیدات شرکت امرسان دسترسی دارند و نرخ محصولات امرسان چون نرخ یخچال امرسان، نرخ یخچال دوقلو امرسان، نرخ یخچال ساید بای ساید امرسان، نرخ هود امرسان و... را در انواع مدل‌ها می‌توانند مورد مقایسه و بررسی قرار دهند، این ویژگی سایت سل یعنی دادن حق انتخاب بیشتر به مشتری.

از طرفی امکان فیلترینگ کردن محصولات نیز در سل فراهم شده است و به شما در جست‌وجویی سریع‌تر و دقیق‌تر کمک می‌کند.

  1. ایده‌آل بودن نرخ امرسان: سل محصولات امرسان را با تضمین نرخ و کیفیت عرضه می‌کند و به جرات می‌توان گفت که نرخ امرسان و قیمت لوازم خانگی برندهای دیگر در سل بهترین و مناسب‌ترین نرخ بازار است.
  2. ارائه اطلاعات جامع و درست از محصولات امرسان: برای اینکه انتخاب درست و خرید مناسبی داشته باشید علاوه بر توجه به ظاهر و مناسب بودن نرخ امرسان لازم است که بدانید آیا امکانات و مشخصات محصول انتخابی‌تان با خواسته‌های شما همخوانی دارد یا نه. گروه سل برای این منظور با ارائه اطلاعات دقیق و درستی از محصولات امرسان به مشتریان در خریدی هوشمندانه کمک بزرگی می‌کنند.
  3. امکان اشتراک‌گذاری محصولات امرسان در شبکه‌های اجتماعی: بسیاری از ما دوست داریم که نظرات دوستان و آشنایان خود را در رابطه با نرخ امرسان، مشخصات و شکل ظاهری محصول مورد نظرمان بدانیم و سل این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید محصول انتخابی خود را در تلگرام، توییتر، واتساپ و.. به اشتراک بگذارید.
  4.  ارسال سریع کالا: یکی از ویژگی‌های مثبت فروشگاه اینترنتی سل ارسال سریع کالا به نقاط مختلف کشور و رساندن آن در کوتاه‌ترین زمان به‌دست مشتری است.
  5. امکان خرید قسطی محصولات امرسان: نرخ امرسان در برخی از محصولاتش چون یخچال فریزر، ساید بای ساید و.. بالا است و بیشتر خانواده‌ها توان خرید این کالاها را به صورت نقد ندارند. فروشگاه سل جهت کمک به اوضاع اقتصادی این خانواده‌ها اقدام به فروش اقساطی برخی از محصولات امرسان کرده است تا از این طریق تمامی افراد بتوانند محصولات با کیفیت امرسان را خریداری کنند و از طرفی از کالای ایرانی نیز حمایت شود.

 

نویسنده: رپورتاژ
  • zahra ارسالی در

    فروش اقساطی https://qestabad.com/ قرارد ادی است که بر اساس آن اموال منقول یا غیر منقول به صورت قسطی به فروش رسیده و بهای فروش آن طی مدت زمان طولانی از خریدار وص ول میگردد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها