|
کدخبر: 158727

کارگران قراردادی کی تعیین تکلیف می شوند؟

اولین جلسه ستاد هفته کارگر سال ۱۴۰۰، صبح امروز (دوشنبه/ ۱۸ اسفندماه) در خانه کارگر برگزار شد.

اقتصاد کارگران قراردادی کی تعیین تکلیف می شوند؟

علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) درباره برنامه‌های ستاد در سال آتی گفت: برنامه روز کارگر درگیر محدودیت‌های کروناست، همچنین هفته کارگر در سال آتی مصادف با ماه مبارک رمضان و آغاز هفته کارگر مصادف با روز کرامت و پایان آن با آغاز لیالی قدر است.

دبیر خانه کارگر با تاکید بر برگزاری جلسات به صورت مجازی گفت: پیشنهادات بر اساس ملاحظات کرونا و رمضان خواهد بود. به دلیل محدودیت‌های کرونایی جلسات به صورت مجازی یا با حداقل افراد برگزار خواهد شد.

محجوب با تاکید بر ضرورت توجه به کارگران موقت، خطاب به فتح الله بیات، رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی گفت: در سال آتی، وضعیت این گروه باید مورد توجه و رسیدگی بیشتر قرار گیرد.

ابراهیم صادقی فر، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در این برنامه درباره برگزاری برنامه‌های هفته کارگر توضیح داد: هفته کارگری سال آینده مصادف با روزهای پایانی دولت است، نامه‌ای برای رئیس‌جمهور ارسال کرده‌ایم تا نشستی در ارتباط با مشکلات کارگران برگزار شود. همچنین نامه‌هایی برای بیت مقام معظم رهبری آماده کرده‌ایم تا در صورت امکان جلسه‌ای برای کارگران با حضور رهبری برگزار شود.

منبع: ایلنا
  • کارگر ارسالی در

    سالهاست مسئولین محترم فقط وعده می دهند ا ز عمل خبری نیست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها