|
کدخبر: 158287

جهانگیری: مثل بابک زنجانی ‌در این دولت به وجود نیامد

معاون‌اول رئیس‌جمهور گفت: تلاش می‌کنیم واکسن‌های تولید داخل را سریع‌تر به نتیجه برسانیم و در ماه‌های آینده آن‌چنان تعداد واکسیناسیون زیاد خواهد بود که ظرف مدت کوتاهی تمام کشور را واکسینه می‌کنیم.

اقتصاد جهانگیری: مثل بابک زنجانی ‌در این دولت به وجود نیامد

اسحاق جهانگیری در حاشیه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهارکرد: کرونا پدیده‌ای است که همه دنیا درگیر آن است و باید به مصوبات ستاد کرونا توجه کامل داشته باشیم؛ سلامت مردم مسئله اصلی است و تبعات اقتصادی در مرحله بعد قرار دارد.

وی تصریح کرد: بین سلامت و تبعات اقتصادی اگر ناچار باشیم که انتخاب کنیم باید ابتدا به سلامت مردم توجه کنیم؛ دولت با تمام توان در زمینه تولید و واردات واکسن مورد تأیید وزارت بهداشت تلاش می‌کند.

معاون اول رئیس‌جمهوری ادامه داد: تلاش می‌کنیم که واکسن‌های تولید داخل را سریع‌تر به نتیجه برسانیم و ان‌شاءالله در ماه‌های آینده آن‌چنان تعداد واکسیناسیون زیاد خواهد بود که ظرف مدت کوتاهی تمام کشور را واکسینه می‌کنیم.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در ارتباط با ثبت جهانی یزد باید دقت بسیار زیادی داشته باشیم چرا که مهم‌ترین دستاورد میراثی کشور، ثبت جهانی بافت تاریخی یزد است و ایرانیان به این موضوع افتخار زیادی می‌کنند.

وی افزود: این که ۲ طبقه کتابخانه مرکزی یزد برای رعایت مسائل میراثی کشور تخریب شده است اقدام بسیار خوبی بود و پیام آن این بوده که هیچ اقدامی در بافت تاریخی یزد نباید بدون نظر میراث فرهنگی انجام شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری تأکید کرد: یزد شهر جهانی شده است و باید مورد توجه گردشگران دنیا قرار بگیرد و طرح‌های متناسب با این موضوع از جمله توسعه فرودگاه و برقراری پروازهای بین‌المللی اقدام لازم صورت گیرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها