|
کدخبر: 158223

آخرین قیمت دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۲/۱۶)

در معاملات اولین روز هفته، تا نیمه‌ی روز، قیمت ارزها در بازار آزاد کاهش یافت.

اقتصاد آخرین  قیمت دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۲/۱۶)

در معاملات روز شنبه بازار ارز قیمت دلار ۱۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت یورو نسبت به قیمت بسته شده روز پنج‌شنبه کاهش ۳۰۰ تومانی داشت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌‌شنبه ابتدا با کاهش ۸۱ تومانی نسبت به روز ‌پنجشنبه، ۲۴ هزار و ۳۳۴ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۳۲۳ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۸۲ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۵۷۷ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۴ هزار و ۵۶۷ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با رشد ۲۲ تومانی نسبت به پنجشنبه ۲۹ هزار و ۴۷۱ تومان ثبت شد و در نیمه روز با کاهش ۲۰۵ تومانی ۲۹ هزار و ۲۶۶ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۹ هزار و ۷۶۵ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۹ هزار و ۵۵۹ تومان اعلام شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز پنج‌شنبه ۸۲ تومان کاهش داد و ۲۴ هزار و ۵۷۷ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با رشد ۲۲ تومانی نسبت به روز پمجشنبه به ۲۹ هزار و ۷۶۵ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح شنبه بازار آزاد نسبت به روز پنجشنبه ۱۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با کاهش ۳۰۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات نیز در معاملات امروز با کاهش ۲۰۰ تومانی نسبت به پنجشنبه ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۹۴۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز پنج‌شنبه ۱۰ تومان کاهش داشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر