|
کدخبر: 158176

فوری / خبر مهم درباره رتبه بندی معلمان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ با رتبه‌بندی و اعمال مدرک تحصیلی معلمان و پرداخت مطالبات معلمان مامور به مدارس خارج از کشور موافقت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز شنبه در بیست و یکمین نشست صحن علنی رسیدگی به لایحه بودجه ۱۴۰۰، موارد ارجاعی از کمیسیون تلفیق را در دستور کار قرار دادند و در بند (و) تبصره ۲ ماده واحده با پیشنهاد «سیدمحمد مولوی» موافقت کردند.

بر اساس پیشنهاد نماینده مردم آبادان که به تبصره ۲ اضافه شد، به منظور رتبه‌بندی معلمان، اعمال مدرک تحصیلی معلمان، پرداخت مطالبات معلمان مامور به مدارس خارج از کشور، به دولت اجازه داده می‌شود تا سقف یک میلیون و ۵۰۰ هزارمیلیارد ریال از محل ارائه حق‌الامتیاز، واگذاری سهام و حقوق مالکانه، واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و طرح‌های سرمایه‌گذاری متعلق به دولت و شرکت‌های دولتی و همچنین واگذاری اموال و دارایی‌های غیرمنقول مازاد تأمین نماید.

هزینه‌های قید شده در بند (و) تبصره ۲ شامل بخش دیگری از دستگاه‌های کشوری و لشکری نیز می‌باشد که پیشنهاد نمایندگان در صحن علنی برای این دستگاه‌ها دراین بند در حال مطرح شدن است.

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    یک معلم که با مدرک دکتری از دانشگاه معتب ر دولتی و کلی مقاله و تالیف، که در دبیرس تان؛ شیمی ،فیزیک، ریاضی و..... برای فرزن دان این کشور تدریس می کند نوعِ خدمتش چه فرقی با یک استادیار همرده ی خودش در وزار ت علوم دارد!!؟.... چرا استاد وزارت علوم پنج برابر معلم دکتری حقوق می گیرد و یک س وم او در هفته تدریس می کند!!؟.... از نما یندگان ِ مجلس انقلابی می خواهیم به تبعیض ها و ناعدالتی ها ی دستمزد و حقوق معلمان پایان دهند .

ارسال نظر