|
کدخبر: 153190

خبر خوب وزیر درباره رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: موضوع رتبه‌بندی که جزو علاقه‌مندی همکاران فرهنگی در سراسر کشور است، با جدیت دنبال می‌کنیم و این امر در دستور کار دولت است.

اقتصاد خبر خوب وزیر درباره رتبه بندی معلمان

در راستای ارتباط هفته و گفت‌وگوی وزیر آموزش و پرورش با مدیران مدارس کشور، محسن حاجی‌میرزایی صبح امروز با مدیران آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به‌صورت ویدیوکنفرانسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

محسن حاجی‌میرزایی ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: حضرت امام خمینی(ره) روزهای دهه فجر را ایام اللّه نامیدند که یک مفهوم قرآنی است، روزهایی با ویژگی‌های خاص که در آنها رمزهایی نهفته است و باید در آنها اندیشید.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در پرتو انقلاب اسلامی روزهای غنی و پربار را پشت‌سر گذاشتیم و فرازهایی را طی کردیم، سختی‌ها و دشواری‌هایی را پشت‌سر گذاشتیم و تحولاتی عمیق و گسترده را تجربه کردیم، دنیا دنیا معنا و مفهوم و دنیا دنیا تجربه و آموزش در این روزهای پرشکوه انقلاب اسلامی با ما بوده است.

وی گفت: همین‌ها بود که ظرفیت‌های ملی ما را بهبود بخشید و در کشاکش این روزهای غنی و پربار، استقلال شکل گرفت و ما توانستیم روی پای خودمان بایستیم و ما توانستیم از زیر یوغ استبداد و استعمار قد علم کنیم و بروز و ظهور پیدا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: همزمان با انقلاب اسلامی ایران، تحولات عظیمی در منطقه شکل گرفت، نهضت بیداری، نهضت هوشیاری، نهضت استقلال و لذت باور کردن به توانمندی‌های ملی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه "ما در حال انتقال به یک وضعیت جدید هستیم" اضافه کرد: امروز ما در متن یک رویداد شگفت‌انگیز آموزشی قرار داریم و با یک شرایط کاملاً بدیع و غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شدیم.

وی ادامه داد: با صراحت می‌گویم ما در متن یک انقلاب بزرگ آموزشی هستیم اگر آموزش از نیازهای اساسی و حیاتی یک جامعه است اگر آموزش آینده‌ساز، هویت‌ساز، رشددهنده و توانمندکننده است، تحقق مأموریت آموزش امروز با چالش روبه‌رو شده است، این تغییرات به‌عنوان تغییرات پارادایمی صحبت می‌کند.

وی اظهارکرد: منظور از تغییرات پارادایمی، تغییراتی است که وقتی ابزارهای گذشته جوابگوی نیازهای موجود و آینده نیستند، باید طرحی نو در انداخت و نگاهی متفاوت کرد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم شبکه شاد در حال توسعه و روز به روز رو به بهبود باشد. این شبکه یک مولود ۱۰ماهه است که امیدواریم تحولات بزرگی را در نظام تعلیم و تربیت کشور داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: شبکه شاد اگر امروز جایگزین آموزش است، در آینده، پس از کرونا حذف نخواهد شد و مکمل نظام آموزشی خواهد بود و افق‌های نو و تازه‌ای را در ارتباطات آموزشی و خدمات آموزشی کشور ایجاد خواهد کرد.

وی در پایان راجع به لایحه رتبه‌بندی معلمان تصریح کرد: موضوع رتبه‌بندی را که جزو علاقه‌مندی همکاران فرهنگی در سراسر کشور است، با جدیت دنبال می‌کنیم و این امر در دستور کار دولت است.

وی از برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری و استخدامی خبر داد و گفت: امروز ابعاد مختلف لایحه را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم و امیدواریم که در همین سال لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کنیم و نمایندگان هم قول دادند بلافاصله در دستور کار قرار دهند و امیدوارم که سال آینده را با رتبه‌بندی آغاز کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین
  • کامبیز ارسالی در

    این کجاش خبر خوبیه ما که نفهمیدیم؟

  • ناشناس ارسالی در

    پول امساو میخوان بخورن معلم بدبخت

  • وحید پورچنگیز ارسالی در

    امیدوارم اجرای رتبه بندی که طبق وعده وزیر از ۱۴۰۰ عملی میشود به دلیل همزمانی با افزایش ۲۵ درصدی سالانه مجددا مثل اسفند ۹۸ در دل افزایش سالانه هضم نشده و جدای از آن اعمال شود. اخه آموزش و پروش در این ضمیمه سابقه دارد

  • سید حسین ارسالی در

    خدا به وزیر محترم آموزش و پرورش خیر و سلامتی عنایت فرماید.

  • هدایت حقی ارسالی در

    لعنت بر این دروغگوهای لعنتی که 6 سال هست که به این رتبه بندی دارند وعده دروغ مید هند و همیشه هم میگن امیدواریم ....
    کثافت های بی همه چیز که آموزش و پرورش ر ا ویران کردن و کشور رو از مغز تهی نمودند .

  • ناشناس ارسالی در

    از رتبه بندی بسوی همسان سازی


    اول یکی قبلی اجرا بش ه بعد ؟؟

  • مجید ارسالی در

    از این دولت دروغگوتر و دغل باز تر تو دنیا وجود نداره ده ساله رتبه بندی رتبه بندی میکنه ولی دریغ از یک عمل حق التدریس معلمان را هم بعد از یک سال با حقه بازی خوردند ما تو هنرستان درس میدادیم و تابستانمان هم به جای جبران اسفند و فروردین از بین بردیم اونوقت حق التدریس ما را خوردند مرگ بر دروغگویان و دزدان اون از بورسشون که اندازه دو سال از حقوقمان را بلعید این هم از پرداختیشون همه چیز حداقل تو دو سال گذشته شش برابر شده حقوق ما پنجاه درصد هم اضافه نشده یک زمانی عیدی کارمند یک سکه بود که الان نزدیکه دوازده میلیون شده عیدی ما یک ونیم میلیون

  • ناشناس ارسالی در

    آینده این مملکت و جوانان را ناکارآمدی شما به گروگان گرفتید به اندازه فهم خود با ملت بزرگوار ایران صحبت می کنید در صورتی که معلمان جواب شما را روزی خواهند داد .دست از فریب بردارید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها