|
کدخبر: 110196

وظیفه اجتماعی ایران تندر در بحران کرونا

مدیر بازاریابی و فروش ایران تندر ضمن ابراز تشکر از واحد اسناد ایران تندر افزود امروز مشتری مداری در صدر اهداف مجموعه ایران تندر است و واحد اسناد در این زمینه کارنامه قابل قبولی دارد .

اقتصاد وظیفه اجتماعی ایران تندر در بحران کرونا
کرونا و در خانه ماندن فرصتی شد تا مدیران عامل ، بیشتر از قبل به سایت مناقصات کشور مراجعه نمایند و برای رفع نیازهای خود در حوزه مناقصات و مزایدات کشور از ایران تندر استفاده کنند. ایران تندر با هدف انجام مسئولیت اجتماعی خود،  تا ابتدای تیرماه بیش از پنج هزار ماسک از طریق سازمان های مردم نهاد توزیع نموده و با تغییرات در سیستم دریافت اسناد و کاهش هزینه دریافت اسناد مناقصات ، گامی موثر در کاهش رفت آمد های درون و برون شهری داشته است و صاحبان کسب و کار را با اجرای کمپین های اطلاع رسانی بنری در ایمیل های مناقصات روزانه به رعایت بهداشت و استفاده از ماسک تشویق می کند .

ایران تندر و ایجاد زمینه برای کاهش رفت و آمدهای غیرضروری به سازمان های مناقصه گزاردر زمان کرونا و قرنطینه

ایران تندر به عنوان بهترین وب سایت مناقصات کشور در ایران چند سالی است که به مدیران عامل و صاحبان کسب و کار خدمات اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات و استعلامات و همچنین خدمات دریافت و ارسال اسناد مناقصه را ارائه می‌دهد.
 
دکتر کلاته، مدیر بازاریابی و فروش ایران تندر می‌گوید: «ما ماهانه به بیش ۵۰ هزار کاربر خدمات اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات ارائه می‌دهیم. اما اکنون با توجه به نیاز جامعه به فاصله‌گیری اجتماعی، ما هم در تلاشیم بتوانیم با کاهش هزینه های دریافت اسناد مناقصات و همکاری برون سازمانی در بخش اسناد فیزیکی گامی موثر در کاهش رفت آمد ها برداریم. اکنون خدمات دریافت اسناد فیزیکی بر روی تمامی سرویس های VIP مناقصات  بصورت رایگان ارائه می گردد .
کلاته با اشاره به تفاهم نامه های ایران تندر با شرکتهای حمل و نقل بین المللی در بخش مناقصات خارجی افزود: اولویت های ما کاهش هزینه های دریافت اسناد و سرعت در تحویل اسناد داخلی بود که با محقق شدن این اهداف به دنبال پوشش سراسری خدمات دریافت اسناد در کشورهای همسایه هستیم و این کار را با امضای چند تفاهم نامه در سال جاری عملی کرده ایم.
مدیر بازاریابی و فروش  ایران تندر ضمن ابراز تشکر از واحد اسناد ایران تندر افزود امروز مشتری مداری در صدر اهداف مجموعه ایران تندر است و واحد اسناد در این زمینه کارنامه قابل قبولی دارد .
 وی با استقبال از پیشنهادی های مشتریان عزیز و مدیران برجسته سازمان ها ، بر موافقت خود با عملیاتی ساختن موارد پیشنهادی در اسرع وقت تاکید کرد.
مدیران کسب و کار و مناقصه گران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مناقصات کشور ایران تندر به نشانی wwww.etender.ir مراجعه کنند.
نویسنده: رپورتاژ
  • محمد مداحیان ارسالی در

    سایت کاربردی هست
    من چند ساله مشترک م خیلی تعرفه شون هم مناسبه راست میگن اسن اد رو میرن تحویل میگیرن میارن دفتر با یه مبلغی که پیک هم این کارو نمیکنه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها