|
کدخبر: 108240

۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۴/۱۴)

بورس در جریان معاملات امروز (شنبه) با رشد مواجه شد و مهم‌ترین اخبار امروز بازار سرمایه به شرح ذیل است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۴/۱۴)

این هفته کدام شرکت در بورس عرضه اولیه می‌شود؟

معاون شرکت بورس تهران درباره انجام عرضه اولیه در بورس، گفت: به طور حتم چهارشنبه هفته جاری شاهد عرضه اولیه خواهیم بود اما هنوز شرکتی که قرار است سهام آن در بورس عرضه شود مشخص نشده است.

اگر قصد فروش سهام عدالت خود را دارید بخوانید

سخنگوی ستاد راهبری سهام عدالت، گفت: افرادی که از روز ۱۵ خردادماه امسال تا ۲۹ خرداد نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده اند، از امروز می‌توانند وارد فرآیند فروش سهم خواهند شد.

سهام پرسود بورسی در بازار امروز را بشناسید (۹۹/۰۴/۱۴)

بورس در اولین روز از هفته سوم تیرماه با رشد مواجه شد و سهام دارای بیشترین و کمترین سوددهی در این گزارش آمده است.

پایان روز کمرنگ بورس

​شاخص کل بورس در روز شنبه ۱۴ تیر و در پایان معاملات با رشد ۵ هزار و ۹۱۹ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۶۱۸ هزار و ۸۲۰ واحد رسید.

سیگنال‌های بورسی سخنگوی دولت

سخنگوی دولت، گفت: سعی دولت و رئیس‌جمهور این است که شرکت‌های بیشتری در بورس عرضه شوند و اقتصاد ایران به‌صورت شفاف خود را برای همه مردم و همه جهانیان عرضه کند؛ به همین منظور، دستور تسهیل در پذیرش شرکت‌های جدید را دادند و شورای‌عالی بورس هم مصوبات خوبی در این زمینه تصویب کرده که اثرات آن در ماه‌های آینده به‌خوبی ظاهر خواهد شد.

اصلاح در انتظار بازار بورس؟

مهم‌ترین مسئله برای آماده شدن با اصلاح‌های احتمالی شاخص کل، جایگزینی سهام غیرنقدشونده با سهام بنیادی و نقدشونده است. در واقع سهامداران اگر در هفته‌های گذشته هر سهمی که در صف خرید قفل نبود را میخریدند، کم کم باید به این فکر باشند که سبدسهام خود را به صورت بهینه اصلاح کنند تا از گزند اصلاح‌های احتمالی در امان باشند.

دارندگان و جاماندگان سهام عدالت بخوانند

سهام عدالت موضوعی است که این روزها بحث‌های بسیاری راجع به آن می‌شود و بسیاری از افراد که این سهام را دارند درخصوص نحوه مدیریت آن، مشکلاتی دارند که در این گزارش به مباحث پیرامون سهام عدالت می‌پردازیم.

تغییرات مهم در بازار بورس

بازار سهام در هفته گذشته با عبور پرقدرت از مرز روانی ۵/ ۱ میلیون واحد شاهد افزایش شتاب‌گیری رشد شاخص کل بود؛ اتفاقی که موجب رشد ۶/ ۱۳ درصدی دماسنج بازار در مقیاس هفتگی شد تا بازده بازار در سال جدید از مرز ۲۰۰ درصد (سه برابر) عبور کند.

بورس در هفته سوم تیر صعودی خواهد بود؟

بازدهی بازار سهام در هفته اخیر هرچند از دیگر بازارها بیشتر بود اما اختلاف بازدهی بین بازارها نسبت به گذشته کمتر شده است. آیا در هفته بعد هم بازار سهام همچنان روندی صعود خود را حفظ خواهد کرد؟

زمان معاملات نماد سیتا در بورس

بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار، زمان معاملات نماد سیتا از ساعت ۱۲ و ۳۵ تا ۱۳ و ۴۰ خواهد بود.

  • محمد ارسالی در

    باعرض سلام وخسته نباشید، همین طور که شاهد هستیدومشاهده میکنید به دلیل روز افزون قیمت طلاوارز بیشتر مردم سرمایه هایه خود را از بورس وبانکها بیرون کشیدن وتبدیل به طلا وارز نمودن. به همین دلیل بازارسرمایه یا بورس به شدت در هفته های آینده زرر خواهد داد.وحتی پیش‌بینی میشودبعضی از سهامها ارزشش به صفر برسد وهزاران هزاران نفرزررمیکنند. دکتر محمد منصوری تحلیل گر بازار بورس.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها