|
کدخبر: 107974

سهام عدالت را به این دلیل نفروشید

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور اظهار کرد: سهام عدالت در آینده برای امورات روزانه، ضمانت نامه بانکی، تضامین و سپرده استفاده خواهد شد که تاکید مجدد بر پرهیز از فروش آن است.

اقتصاد سهام عدالت را به این دلیل نفروشید

عسکر توکلی رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور درباره آخرین وضعیت سهام‌داران و همچنین توصیه‌های لازم باتوجه به بحث آزادسازی و فروش سهام عدالت در شهرستان ساری، اظهار کرد: تاکید ما هم به سهام‌دارانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کردند این است که در فروش سهام عدالت عجله‌ای نکنند.

وی افزود: برخی که سهام عدالت خود را به فروش رساندند هنوز به مبالغ خود نرسیدند و در این زمینه شاهد مراجعات مکرر سهام‌داران به دفاتر و شرکت‌های تعاونی سهام عدالت در سطح استان‌ها هستیم.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور بیان کرد: باتوجه به عدم آگاهی لازم به سهام‌داران شاهد بروز مشکلاتی هستیم که به ضرر مردم تمام شده است.

شرکت سرمایه گذاری‌های استانی بورسی می‌شوند

توکلی تصریح کرد: سهام‌دارانی که در روش غیرمستقیم ماندند هم سهام‌شان بیشتر شده و باتوجه به اینکه در آینده شرکت سرمایه‌گذاری‌های استانی وارد بورس خواهند شد، ارزش و دارایی‌های آنان از محل پذیرش شرکت‌های سهام بیشتر خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه همچنان توصیه ما بر پرهیز از فروش سهام است تا ارزش واقعی آن مشخص شود، خاطرنشان کرد: براساس تاکید مقام معظم رهبری تاکید بر ماندگاری مردم در شرکت‌های سرمایه‌پذیر بوده که متاسفانه بدون آشنایی و اطلاع رسانی به مردم افرادی را وارد بازار سرمایه کردند که هیچ‌گونه آشنایی ابتدایی با بازار سرمایه نداشتند و موجب ضرر و زیان به مردم شد.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور ادامه داد: انتظار بر این بود در همان زمان نسبت به اصلاح روش مستقیم و غیرمستقیم گزینه‌ای در سامانه طراحی می‌شد و الان هم انتظار داریم تا قبل از ورود شرکت‌های سرمایه‌گذاری بورس فرصتی در اختیار سهام‌داران قرار گیرد تا نسبت به اصلاح این روش اقدام کنند.

سهام عدالتتان را به این دلیل نفروشید

توکلی در پایان گفت: سهام عدالت در آینده برای امورات روزانه، ضمانت نامه بانکی، تضامین و سپرده استفاده خواهد شد که تاکید مجدد بر پرهیز از فروش آن است.

 

منبع: پارسینه
  • ناشناس ارسالی در

    وضع مالی تون خوب هستش
    راستی در ماه چقدر درامد دارید؟
    مرغ یکروزه با قرص و هورمون بعد چهل روزه وارده سفره مردم میشه با قیمت بیست هزارتومان
    پندو اندرز به مردم ندهید
    یاداوری کنم چند ضرب المثل را
    کندن یک خال موی از خرس غنیمت هستش
    لنگ کفش در بیابان نعمت
    ادام گرسنه ایمان نداره
    البته این اخری حدیث بود از امام معصوم
    این ملت به هر چی چنگ میندازند تا امورات فقط امورات روز مره هاشن بگذره
    فقط و فقط روزانه نه انباشت برای اینده و برنامه دور برد و روزهای اتی

  • محمد دمی زاده ارسالی در

    من بخاطر اینکه سهامم بفروشم تا الان ۱۰۰ هزارتومان خرج کردم لطفا رسیدگی کنید هرمز گان روستای رودخانه دهنمون سرویس شده با ا ین سهام بی عدالت

  • فاطمه ارسالی در

    سلام وقت بخیریکماهه ازتغییروثبت شماره جد یدشبام گذشته وتاییدشده ازطرف بانک وسازما ن سهام عدالت ولی هنوزموفق به فروش،سی درص دسهامم نشدم هرچه مراجعه به سایت بانک ملت میکنم میگن اطلاعات سهامدارازسامانه سهام عدالت دریافت نشده،بانکم.مراجعه کردم میگ ن مربوط به سارمان سهام عدالته مشکل ازمان یست شمابگیداین انصاف وعدالته ماکه نیازدا ریم اینهمه زجرمون بدن چراسازمان سهام عدا لت حتی پاسخگوی تلفن هم نیست؟یکماهه،من چه گناهی کردم که حتی موفق به ثبت فروش هم ن شدم چراکسی نیست پیگیری کنه؟به کی بایدشکا یت کنیم؟

  • Mojtabakha ارسالی در

    بانک ملت بایدماب التفاوت هرسهم را که فرو خته بپردازد'بانک ملت چرا اعلام نمیک نه که چقدر سهام کسانی که خرداد ماه ۳۰ در صدوفروخته چقدر بوده وهست'بانک ملت ل طفا جوابگوباشید

  • nasim tajik ارسالی در

    سلام
    من هیچ درگاهی رو انتخاب نکردم نه مستقیم نه غیر مستقیم مشکلی پیش نمیاد ؟

  • ناشناس ارسالی در

    دلم میخوادبفروشم بی زحمت شما بازش کنید < br /> که باز نمیکنید

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام وقت بخیر منم میخوام واسه فروش سی درصد میخوام ازطریق نرم افزارایوا بانک م لی ثبت سفارش فروش بدم میگه کد ملی ارسالی در سامانه بانک وجود ندارد رفتم بانک میگ از مشکل از سامانه سهام عدالت لطفا پیگیر ی کنید با تشکر.

  • گلاره ارسالی در

    بی شرفا میمردن از اول درست مردمو راهنمای ی کنن حالا ک ما سهاممونو آزاد کردیم میگن اونایی که آزاد نکردن ب نفعشون آخه بی وج ودای پست مردم اگر احتیاج نداشتن که آزاد نمیکردن آزاد کردن که بفروشن یه گرهی از ز ندگیشون تو این مملکت دزد بازار باز کنن

  • علی ارسالی در

    کدام اینده.وعده و شعار ننگین شماهاست که مردم رو درمانده کرده.غارتگر اصلی مال و ج ان مردمید.شرم بر انسانیت نداشته همتون که نفستون از جای گرم میاد.فقر و گرفتاری ام روز ما نتیجه سالها بی کفایتی و دروغ شماه است.شماهاست.لعنت خدا بر پایه و اساستون ک ه دشمن اصلی مردم هستید.لعنت بر انسانیت ن داشتتون که رحم ندارید.

  • محمد ارسالی در

    من سهام عدالت ندارم باید چکار کنم

  • لا فتی ارسالی در

    یا نامه نمیخوانی،یا راه نمیدانی

  • جواد ارسالی در

    سلام آقا بخدا من لازم دارم که فروختم الان یکماه و چند روز هست که ۳۰درصد سهامم رو به بانک ملی از طریق سایت فروختم و بخدا برای فروشش و ازادسازیش هم ۱۰۰هزارتومن خرج کردم اما تا الان یه دوزاری بهم نداده بانک همه منو مسخره میکنن آنقدر گفتن این بانک ها پول بده نیستن بعد یسریها که همزمان با چند روز عقبتر از من فروختن پواسون واریز شد به شعبه بانک ملی که حساب دارم هم میرم میگن آقا ما چه میدونید شعبه خ نامجو بانک ملی توروخدا بابا چقدر صبر کنیم بدید پول مردم رو بخدا من راضی نیستم

  • زهرامنصور ارسالی در

    سلام منم ۲۰خرداد از سایت تدبیرگران فردا فروختم امروز ۹۰هزار ریختن سهامم یک میلیونه اخه چرا اینقدر اذیت میکنید بخدا خدارو خوش نمیاد یک قیرون دوقیرون دردمون. دعوا نمیشه همشو بریزید عصاب واسمون نمونده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها