|
کدخبر: 105895

یارانه‌هایی که این ماه پرداخت خواهد شد

با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه دولت بسته‌های حمایتی مختلفی برای کسانی که کسب‌وکار و درآمدشان با مشکل مواجه شده بود درنظر گرفت که پرونده پرداخت آن در خردادماه بسته شد.

اقتصاد یارانه‌هایی که این ماه پرداخت خواهد شد

چهارمین مرحله کمک حمایت معیشت کرونا ساعت ۳۱خردادماه به حساب سرپرستان خانوارهای هدف واریز شد. این کمک‌ها بر اساس بعد خانوار از ۲۰۰ تا ۶۰۰هزار تومان است که ۳میلیون نفر را پوشش داد.

وام ۱میلیونی یارانه کرونایی

آخرین مرحله وام یک میلیونی کرونایی که در سه مرحله پرداخت شده بود در ۲۲خردادماه به حساب متقاضیان واریز شد و پرونده آن هم بسته شد. بازپرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت از کرونا که در سه مرحله پرداخت شد از تیرماه ۹۹ شروع می‌شود و اقساط آن ماهانه ۳۵هزار تومان و ۱۰۰تومان از یارانه ماهانه افراد کسر می‌شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳۰ماهه خواهد بود‌ (کارمزد وام یک میلیونی طی دو و نیم سال ۵۳هزار تومان است).

بسته معیشتی

از آذرماه پارسال که به دنبال افزایش نرخ بنزین، بسته معیشتی برای ۶۰میلیون ایرانی در نظر گرفته شد که تاکنون ۷ مرحله از آن پرداخت شده است و هشتمین مرحله آن ۱۰تیرماه به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

یارانه نقدی

یکصد و سیزدهمین مرحله یارانه نقدی طبق روال هر ماه بین روزهای ۲۴ام تا ۲۶ام تیرماه یه حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

 

منبع: اقتصادآنلاین
  • کریم ارسالی در

    سلام آقای رئیس شما با پول یارانه زندگی کن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها