|
کدخبر: 105522

با حکم نوبخت معاون وزیر راه دو شغله شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حکمی نعمت الله ترکی رئیس سابق سازمان مدیریت استان تهران که چندی پیش معاون وزیر راه شده است را مجددا سرپرست این سازمان کرد.

اقتصاد با حکم نوبخت معاون وزیر راه دو شغله شد

نعمت الله ترکی که اکنون معاون وزیر راه است همزمان از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منصوب شد.

ترکی که تا پیش از این رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بود ۱۷ خرداد از این سازمان خداحافظی کرد و معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت وزارت راه و شهرسازی شد و اکنون همزمان با این سمت به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز منصوب شده است.

به دلیل تعلل در انتخاب فرد جایگزین و زمین ماندن طرح‌ها و برنامه‌های این سازمان مجددا با تایید نوبخت حکم سرپرستی برای ترکی زده شده تا امورات جاری معوقه به روز شود.

در حال حاضر با این حکم نعمت الله ترکی هم معاون وزیر راه و نیز سرپرست این سازمان تا انتخاب فرد جایگزین نهایی است. چنین رفتاری اگر چه می‌تواند قانونی باشد اما در نوع خود کم نظیر و قابل تامل محسوب می‌شود که نشان از میزان اولویت دار بودن انتخاب ریاست این سازمان استانی برای معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور است.

سازمان مدیریت و برنامه و ریزی استان تهران ۱۰ روز بدون رئیس اداره شد.

منبع: فارس

ارسال نظر