|
کدخبر: 105487

۱۰ خبر مهم بورس در آخرین روز بهار قرن (۳۱ خرداد ۹۹)

شاخص بورس در امروز شنبه (۳۱ خرداد) با رشد روبرو شد و طبق گفته کارشناسان بازار سرمایه روند رو به رشد بورس در هفته جاری ادامه خواهد داشت.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورس در آخرین روز بهار قرن (۳۱ خرداد ۹۹)

دغدغه‌های این روزهای دارندگان سهام عدالت چیست؟

سامانه فروش سهام عدالت کارگزاری‌ها پر از اشکال است و پیام‌های خطا و نادرست این سامانه‌ها مشکلاتی را برای سهامداران ایجاد کرده است اما اقدام موثری در جهت حل این اشکالات انجام نشده است.

بورس چگونه می تواند به تولید کمک کند؟

یک کارشناس بازار سرمایه روند معاملات بورس در هفته نخست تیر ماه را مورد پیش‌بینی قرار داد و گفت: جریان خرد نقدینگی کماکان به سمت این بازار ادامه دارد که در کنار آن شاهد عرضه بیشتر و روان شدن معاملات در این بازار خواهیم بود.

خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت

نمایندگان مجلس طرحی را تدوین کرده‌اند که بر مبنای آن دولت موظف است به همه جاماندگان دریافت سهام عدالت که در شش دهک اول درآمدی قرار دارند تا سقف ۵ نفر برای هر خانوار سهام اعطا کند.

سهامی که بالاترین و پایین ترین رشد قیمت را داشتند (۳۱ خرداد ۹۹)

امروز (شنبه) سهامداران شرکت‌های سیمان خوزستان، بانک اقتصاد نوین و صنعتی آما در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بهمن دیزل و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

چه زمانی کارت اعتباری سهام عدالت داده می‌شود؟

سخنگوی سهام عدالت با بیان اینکه مشمولان سهام عدالت فعلا به بانک‌ها برای دریافت کارت اعتباری مراجعه نکنند، گفت: این موضوع زودتر از موعد مقرر مطرح شد تا افرادی که قصد فروش سهام خود را دارند با آگاهی بیشتری نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

چطور در بورس به سوددهی برسیم؟

برای ورود به بازارهایی مانند مسکن و خودرو نیاز به مبالغی است که بسیاری از افراد توانایی پرداخت آن را ندارند اما می‌توان با مبالغ جزیی در بازار سرمایه سرمایه‌گذاری کرد.

عرضه اولیه‌ دو شرکت جدید در بورس + جزییات

سرپرست مدیریت عملیات بازار شرکت فرابورس ایران، گفت: دو شرکت سرمایه‌گذاری پویا و رایان هم افزا در صف عرضه‌ها قرار دارند، اما زمان دقیق و قطعی عرضه آنها مشخص نشده است.

امکان معامله صندوق مالی یکم فراهم شد

معاون بیمه و بانک وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه واحدهای نخستین صندوق واسطه‌گری مالی یکم از روز چهارشنبه ۴ تیر ماه قابل خرید و فروش می‌شود، گفت: ارزش واحدهای این صندوق بیش از دو برابر شده است.

وضعیت بورس امروز در پیش گشایش (۳۱ خرداد ۹۹)

در آغاز معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، شاخص کل به عدد یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۶۷۳ رسید.

قطعنامه شورای حکام چه تاثیری بر بورس دارد؟

شورای حکام قطعنامه ضد ایرانی را تصویب کرده است اما آیا این خبر سیاسی می‌تواند بازار سهام را متاثر کند؟ کاربران فضای مجازی در این مورد چه نظراتی دارند؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها