|
کدخبر: 231029

وضعیت واکسیناسیون فرهنگیان از زبان وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۹۰ درصد فرهنگیان کشور دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و باید تلاش کنیم که آموزش به شکل حضوری پیگیری شود.

آموزشی وضعیت واکسیناسیون فرهنگیان از زبان وزیر آموزش و پرورش

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در حاشیه بازدید از دبستان پسرانه معلم ناحیه دو شهر کرمان با اشاره به دشواری کار فرهنگیان در دوران کرونا اظهار داشت: کار معلمان در دوران شیوع ویروس کرونا دو چندان شده است.

وی با بیان اینکه سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان در این شرایط در اولویت است گفت: تاکنون ۹۰ درصد فرهنگیان کشور دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تربیت اجتماعی دانش‌آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش است افزود: در نظام تعلیم و تربیت، تعطیلی مدارس معنایی ندارد و همه باید تلاش کنیم که آموزش به شکل حضوری در مدارس پیگیری شود.

وی با بیان اینکه همه چیز این نهاد در مدرسه است و همه اهداف ما در مدرسه محقق می‌شود گفت: ما خادم دانش‌آموزان و فرهنگیان هستیم، اکنون معلمان در فضای مجازی به سختی کار می‌کنند، مدارس باید زنده باشند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: برای کسانی که عاشق ولایت هستند ایام فاطمیه ایام خاصی است و امیدواریم شاهد هزاران حاج قاسم در جامعه جهانی باشیم.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر به کرمان با حضور در دبستان پسرانه معلم ناحیه دو کرمان از کلاس‌های حضوری این آموزشگاه دیدن کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر