|
کدخبر: 218278

نوری از دل وزارت آموزش و پرورش است / امیدوارم او رای اعتماد بگیرد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه نوری گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش از بدنه این وزارتخانه است، گفت: نوری برنامه های دولت سیزدهم در وزارت آموزش و پرورش را محقق می کند.

آموزشی نوری از دل وزارت آموزش و پرورش است / امیدوارم او رای اعتماد بگیرد

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت و رومیشگان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به معرفی یوسف نوری سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس برای تصدی ای وزارتخانه از سوی رئیس جمهور، اظهار داشت: امیدواریم سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از مجلس رای اعتماد بالا بگیرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، افزود: وی فرد فرهیخته و آشنا به وزارتخانه است. از دل وزارت آموزش و پرورش است، همچنین فردی متخصص، کار بلد، ماهر و کاردان است. امیدواریم مجلس هم به وی اعتماد کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به برنامه های وی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ایشان با برنامه های خوب خود می تواند در وزارتخانه تحول ایجاد کند و برنامه های دولت سیزدهم در این  وزارتخانه را محقق کند..

مبلغی تصریح کرد: آقای نوری شناخت خوبی از نقاط ضعف و مشکلات وزارتخانه دارد و قطعا در دوران مسئولیت ایشان برای رفع مشکلات برنامه ریزی خواهد شد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها