|
کدخبر: 198865

درخواست مجلسی ها از دولت/ از همسان سازی فرهنگیان تا رتبه بندی معلمان

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حل مشکل همسان سازی حقوق فرهنگیان توسط دولت و مجلس تاکید کرد.

آموزشی درخواست مجلسی ها از دولت/ از همسان سازی فرهنگیان تا رتبه بندی معلمان

احمد محرم زاده یخفروزان در نطق خود در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته تعاون و موفقیت ورزشکاران پارالمپیکی بیان کرد: دولت کریمه آقای رئیسی انصافا آغاز و شروع خوبی داشتند که بازدیدهای میدانی از برخی استان ها و بررسی مشکلات و نارسایی های آنها قابل تحسین است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام یافته دولت و وزیر بهداشت و درمان در خصوص تامین واکسن کرونای مورد نیاز کشور و مردم، گفت: دکتر عین اللهی از جدیت و تلاش وافر شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. آنطور که می بینیم تمام وزرای محترم برنامه ای که به مجلس ارائه داده بودند عملیاتی می کنند که امیدواریم این تلاش و زحمات دولت محترم بر زندگانی، رفاه و معیشت مردم نمایان گردد.

نماینده مردم اهر با بیان اینکه مردم سخت در فشار اقتصادی قرار دارند، خاطرنشان کرد: درآمدهای پایین و هزینه های بالا و گرانی و تورم امان مردم را بریده است؛ امیدواریم دولت مردمی و تحولگرا با هماهنگی سایر قوا تدابیر هماهنگی حکیمانه ای در این خصوص بیندیشد تا روز به روز آثار این فشار از روی مردم کاسته شود.

محرم زاده در ادامه از دولت و مجلس درخواست کرد که مشکل همسان سازی فرهنگیان بازنشسته، معوقات و پاداش پایان کار آنها و رتبه بندی معلمان را تسهیل و حل نمایند و زمینه تبدیل وضعیت کارکنان زحمتکش شرکتی ها، پیمانی ها و حجمی ها را فراهم نمایند.

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: درخواست دارم با توجه به اینکه مردم حوزه انتخابیه به شغل کشاورزی، باغداری و دامداری مشغول هستند، نسبت به عملیاتی نمودن سدهای آرباتان، ایثار و.. اقدام نماید و خواهان اجرای فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی هریس از وزارت نیرو هستیم تا زمینه اشتغال جوانان هریس فراهم گردد. همچنین مناطقی در هریس وجود دارد که مستعد ایجاد نیروگاه بادی است، لذا تمهیدات لازم در این رابطه اندیشیده شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صمت گفت: منطقه ارسباران و اهر سرشار از مواد معدنی از جمله طلا و مس بوده و از طرفی بیکاری و مشکل اشتغال جوانان بیداد می کند، لذا خواهشمندم در اقدامی سریع و جدی دستور لازم برای عملیاتی شدن و بهره برداری از آنها صادر شود.

محرم زاده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیل حرکت انقلابی در خصوص برکناری مدیران فاسد سپاسگزاری کرد و گفت: حتما دولت محترم و وزرا دستورات حضرت آقا را عملیاتی خواهند کرد.

 

 

 

منبع: ایسنا
  • معلم فقیر ارسالی در

    لعنت بر همه شما . من معلم پول نون هم ندارم

  • اکبر ارسالی در

    لعنت بر دروغ گو

  • ناشناس ارسالی در

    چرا حقوق یک دانشجو معلم که یک نفر است وخ رج و مخارجی هم خیلی ندارد تقریبا سه میلی ون و حقوق یک باز نشسته پنج میلیون است اگ ر حقوق اولی سه میلیون حقوق دومی باید ده میلیون به بالا با شد این چه حساب کتابی است در ضمن اگر مثلاً یک مجرد یک میلیون ع یدی بگیرد یک متاهل با سه فرزند باید پنج میلیون بگیرد درحالیکه همه عیدی ها مثل ه م هست در آموزش پرورش چه کسی باید به این امور رسیدگی کند وزیر آموزش و پرورش

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها