|
کدخبر: 191868

بی توجهی به نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش!

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش توجهی نشده است در حالی که سخن از برخورد با حقوق های نجومی می شود.

آموزشی بی توجهی به نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش!

حسین محمدصالحی نماینده مردم نماینده مردم فریدن و چادگان امروز (چهارشنبه، ۲۰مردادماه) در صحن علنی مجلس طی  تذکر شفاهی اظهار داشت: متاسفانه به وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش توجهی نشده است در حالی که سخن از برخورد با حقوق های نجومی می شود از سویی به کسانی که حداقل حقوق را دریافت می کنند کمتر توجه می شود.

نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس طی تذکری به وزیر جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار کرد: متاسفانه در سال های قبل کشاورزان سیب زمینی و پیازکار به خاک سیاه نشسته اند، حداقل امسال قبل از فاجعه اقتصادی مکرر برای این عزیزان در خصوص صادرات و یا ساماندهی عرضه محصولات کشاورزی تصمیم درست و قاطع بگیرید.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو، اظهار داشت: در شهرستان فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت تنها 4 ماه از سال چاه های آب کشاورزی برای برداشت آب فعال هستند و متاسفانه در ایام اوج کشت وکار برق مزارع و منطقه مکرر قطع شده و خسارات زیادی را متوجه مردم و کشاورزان کرده است.

وی افزود: این منطقه با مناطقی که ۱۰ ماه از سال بدون محدودیت چوب حراج به آب و برق کشور می زنند تفاوت دارد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها