|
کدخبر: 41602

رویدادی برای تقاضای ساخت و تولید ایرانی

چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت از روز ۳ تا ۶ دیماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

گسترش‌نیوز: علی معصومی مدیر انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن با بیان خبر بالا اظهار کرد: تقویت ارتباط صنایع با دانشگاه نیازمند نوآوری باز است و باید بسترهای لازم برای این امر فراهم شود. اکنون ارتباط صنایع برقرار است اما این ارتباط به بازار و تقاضا متصل نیست ما تلاش داریم با برگزاری این نمایشگاه اتصال تولید و تقاضا ایجاد شود.

sakhtotolid.JPG

معصومی ادامه داد: با توجه به ضرورت رفع نیازهای شرکت‌های تولید صنعتی و معدنی و شرکت‌های تجاری و خدماتی در حوزه‌های فناوری و به روزرسانی اطلاعات این شرکت‌ها در زمینه آخرین دستاوردهای فناوری در رشته‌های مختلف صنعتی، "چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت" با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن در ۶-۳ دیماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

مدیر انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه مذکور با حضور مقامات عالی رتبه کشور و همچنین سرمایه‌گذاران و صنعتگران و نمایندگانی از برخی کشورهای خارجی برگزار می‌شود، فرصت بسیار مناسبی برای حضور شرکت‌های تولید و تجاری در این رویداد مهم فراهم خواهد بود.

معصومی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش شده است، ضمن معرفی نیازهای فناوری شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، از طریق اطلاع رسانی نیازها به دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه، زمینه‌های ارتباط صنعت و دانشگاه عملاً توسعه یابد.

مدیر انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن افزود: صندوق‌ها و نهادهای تأمین‌کننده منابع مالی در حوزه‌های تحقیق و توسعه و فناوری در نمایشگاه حضور داشته و در صورت توافق صنعت و دانشگاه برای انجام پروژه مشترک، امکان حمایت از اجرای این طرح‌ها فراهم شود که این موضوع فرصت مناسبی را برای تجاری‌سازی دستاوردهای تحقیق و توسعه شرکت‌های تولیدی و تجاری فراهم می‌آورد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها