تبعیض بزرگ علیه بازنشستگان تامین اجتماعی/ از پرداخت عیدی خبری نیست
یک فعال حقوق بازنشستگان اضافه کرد: اینکه بازنشسته کشوری، نفت و فولاد و لشگری در بهمن عیدی دریافت میکند و بازنشسته کارگری برای همان مبلغ و چه بسا کمتر تا نیمه اسفند منتظر بماند، اصلاً زیبنده نیست.
کد خبر: ۷۰۵۰۸۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۲/۱۲