|

گشایش نمایشگاه تاریخ اسکناس در بندرعباس

فهرست محتوا

نمایشگاه اسکناس ملل در موزه مردم شناسی بندرعباس گشایش یافت.

به گزارش گسترش به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان هرمزگان گفت: در این نمایشگاه اسکناس هایی از شوروی، اسپانیا، اتریش، مجارستان، ژاپن، آلمان و فرانسه از سال 1898 تا 1960 به نمایش گذاشته شده است.

محسن ضیایی افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی با فرهنگ ملل مختلف تا 10 مرداد همه روزه از ساعت 9 الی 13 و 15 الی 19 دایر است.

گشایش نمایشگاه تاریخ اسکناس در بندرعباس
کد خبر: ۹۸۳۶
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو