آیتالله محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری، روز جمعه با حضور در منزل آیتالله معصومی در مشهد، از نماینده پیشین ادوار مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، آیتالله گلپایگانی که توسط آیتالله سید احمد علمالهدی، نماینده ولیفقیه در استان خراسان رضوی همراهی میشد، در این دیدار در جریان آخرین روند درمانی آیت الله معصومی قرار گرفت.
آیت الله معصومی، نیمه اسفند پارسال به کما رفته و در بیمارستان رضوی مشهد بستری شده بود که اخیرا به هوش آمده و ادامه روند درمانی را در منزل سپری میکند.
وی متولد سال ۱۳۰۵ در ابرسج شاهرود است که به علت کهولت سن دچار بیماری شده است. آیت الله معصومی از چهرههای ماندگاری است که از خرداد ۱۳۴۲ در صف انقلابیون و مبارزان علیه رژیم پهلوی قرار گرفت و پس از انقلاب نیز از یاران امام خمینی (ره) بود. مسئولیت کمیته علی آباد گرگان و زرند کرمان، ریاست بنیاد شهید گنبد و علی آباد گرگان، عضویت دفتر استفتائات امام خمینی (ره) در مشهد، امامت جمعه تربت حیدریه و عضویت در ادوار اول تا سوم مجلس خبرگان رهبری از جمله مسئولیتهای آیت الله معصومی بوده است.