خیلیها توقع داشتند احمد سعادتمند در نخستین مصاحبه خود حداقل درباره ماجرای کلاهبرداری یک هوادار و اشتباهی که خودش داشت، عذرخواهی کند.
گسترشنیوز: مدیرعامل باشگاه استقلال اخیرا بازیچه یک هوادار شد، هوادار نمایی که با وجود افشاگریها درباره ترفندهایش برای سرکار گذاشتن مدیران این باشگاه، همچنان استوری میکند که پول دیاباته و میلیچ در راه است!
کسی که از آن هوادارنما توقع ندارد چراکه او برای معروفیت خود این کارها را میکند، به همین دلیل توقع این بود مدیرعامل استقلال هوشمندتر عمل میکرد و حداقل بعد از تشکر از او در کانال رسمی باشگاه، از همه عذرخواهی میکرد. سعادتمند اما ظاهرا چنین سیاستی ندارد چراکه در آخرین مصاحبهاش بار دیگر اعلام کرد خیلی از هواداران میخواهند به استقلال پول بدهند! این یعنی سعادتمند مهر تاییدی به اقدام قبلی خود زد و اعلام کرد هنوز هم خیلیها هستند میخواهند به باشگاه کمک کنند ولی او دوست دارد کمکها به شکلی باشد که به این هواداران نفعی برسد.
منبع: خبرآنلاین