مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که محمد نوریفر از پست مدیررسانهای استقلال برکنار شده و به زودی فرد جدید معرفی میشود.
گسترشنیوز: با تصمیم احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال، محمد نوریفر مدیر رسانهای باشگاه از این سمت کنار رفت.
باشگاه استقلال با تقدیر از زحمات نوریفر اعلام میکند به زودی جانشین وی در تیم انتخاب و معرفی میشود.
منبع: تسنیم