بندر شانگهای چین جابهجایی کانتینری بالاتری را در ماه ژوئن سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تجربه کرد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مانا، بر اساس آمار و ارقام منتشرشده از سوی شرکت گروه بندری بینالمللی شانگهای SIPG، بندر شانگهای- شلوغترین بندر جهان- سه میلیون و 400 هزار TEU را در ماه ژوئن سال جاری میلادی جابهجا کرد که نسبت به سه میلیون و 14 هزار TEU مدت مشابه سال گذشته، 8.3 درصد رشد را نشان میدهد.
این گزارش ادامه داد: ازلحاظ مقایسه ماهبهماه، حجم جابهجایی سه میلیون و 400 هزار TEU بندر شانگهای در ماه ژوئن سال جاری میلادی نسبت به سه میلیون و 54 هزار TEU ماه می افت داشت.
لازم به ذکر است از ماه فوریه سال جاری میلادی تا ژوئن، بندر شانگهای جابهجایی 19 میلیون و 600 هزار TEU را به ثبت رساند که نسبت به 17 میلیون و 89 هزار TEU مدت مشابه سال گذشته، رشد 9.6 درصد را به همراه داشت.