بنابر بر گزارشهای دریافتی، برخی شعبات بانک، از ارائه خدمات عادی به مردم جلوگیری کرده و مشتریان را بیرون و در تراکم پیاده روها نگه میدارند.
گسترشنیوز: به نظر میرسد سلامت کارمندان بانک از مردمی که مجبورند جلوی درب این شعبات صف ببندند، مهم تر است.
باتوجه به رعایت فاصلهگذاری اجتماعی، اغلب مردم سعی کردند، کارهای بانکی خود را چند هفته عقب انداخته و از حضور در بانکها خودداری کنند.
اکنون با رفع برخی محدودیتها با حضور در شعبات مختلف، توقع دریافت خدمات سریع و محترمانه دارند اما متاسفانه با برخوردهای اینچنینی مواجه میشوند.
بیشک حضور و تجمع مردم در پیاده روها، صرفا به شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا منجر خواهد شد.