|

گرمای بی‌سابقه و آماده‌باش کارشناسان فنی سد شهید عباسپور

فهرست محتوا

با افزایش بی‌سابقه دما در تابستان امسال، کارشناسان فنی وادارات تعمیراتی سد و نیروگاه شهید عباسپور با حضور در دو شیفت کاری در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، سید حمید صالحی، مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور با اعلام این خبر گفت: به‌منظور پیشگیری از هر نوع پیش آمد احتمالی منتهی به ایجاد اشکال در مسیر تولید انرژی برق و اجرای سریع تمهیدات فنی در همین رابطه، با تأکید معاونت بهره‌برداری سد و نیروگاه سازمان آب و برق خوزستان مبنی بر اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و بررسی تمهیدات موردنظر با حضور هیئت‌های نظارتی و کارشناسان فنی این سازمان، تمامی دستگاه‌های اجرایی وادارات فنی و تعمیراتی سد و نیروگاه شهید عباسپور، در دو شیفت کاری متوالی و به‌صورت ۲۴ ساعته در آماده‌باش کامل بسر می‌برند. رضا الماسی، معاون فنی و مهندسی سد و نیروگاه شهید عباسپور نیز با اشاره به گرمای شدید هوا در روزهای اخیر گفت: به‌منظور حساسیت موضوع کنترل و نظارت دقیق بر تمامی دستگاه‌ها، دستگاه‌های موجود در نیروگاه و کلید خانه جهت بررسی همه جوانب فنی و پیشگیری از ایجاد هر نوع اختلال در مسیر تولید و رفع نواقص احتمالی کارکنان فنی این شرکت به همراه سایر گروه‌های تعمیراتی سد شهید عباسپور به‌صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل بسر می‌برند.

گرمای بی‌سابقه و آماده‌باش کارشناسان فنی سد شهید عباسپور
کد خبر: ۹۱۸۹
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
ارسال نظر
captcha