سرپرست مستعفی استقلال در خصوص تصمیم خودش توضیحاتی ارائه داد.
گسترشنیوز: علی فتح الله زاده، سرپرست مدیرعاملی استقلال که از سمت خود استعفا داد، در روزهای اخیر درگیر بیماری سختی بود که گرفتارش شده بود و حالا در خصوص دلایل کنارهگیری خود صحبت میکند.
فتح الله زاده در خصوص دلیل استعفایش اظهارکرد:
من دچار بیماری شدیدی شدم و اوضاع جسمی نابسامانی دارم و ریههایم خونریزی کرده است و دکتر تاکید کرده باید حداقل ۲۰ روز استراحت مطلق داشته باشم و اجازه کار کردن ندارم و از همین رو دیدم استقلال شرایط سختی دارد و امکانش نیست که در این مدت مسئولیتم روی زمین بماند و به همین دلیل تصمیم گرفتم استعفا بدهم.
وی در مورد اینکه گفته میشود از ترس بدهیهای باشگاه کنار رفته است هم گفت:
همه من را در طول سالهایی که کار کردم میشناسند و آدم ترسویی نیستم و از زیر بار شرایط سخت شانه خالی نمیکنم. وقتی دکتر من را به مدت ۲۰ روز ممنوعالکار و ممنوع الملاقات کرده است مشخص است که حال و روز خوبی ندارم و توانایی کار کردن ندارم. من زمانی که به استقلال آمدم میدانستم کار سختی در پیش است و اگر قرار بود بترسم نمیآمدم.
سرپرست مستعفی استقلال در مورد شایعه ابتلایش به کرونا هم توضیح داد:
بله من هم فکر میکردم کرونا گرفتهام ولی از من تست گرفتند و جوابش منفی بود. درحالحاضر اوضاعم خوب نیست و ریههایم عفونی شده و همه چیزم به هم ریخته است.
فتح الله زاده در مورد اتهاماتی که بابت زمینها به او زده شده هم گفت:
اگر کسی مدرکی دارد خوشحال میشوم ارائه کند و این را هم باید بگویم به تمام کسانی که به من تهمت زدند قانونی برخورد میکنم و از آنها شکایت خواهم کرد و همه آنها را به دادگاه میکشانم و دیگر در این زمینه رحم ندارم.
وی در مورد شایعه اختلافش با علی خطیر و درگیری با او و همچنین مصاحبه خطیر علیه خودش هم توضیح داد:
من آخرین بار خطیر را در مراسم مادر علی نظری جویباری دیدم و بعد از آن تماسی نداشتیم و اینها شایعه است. در مورد مصاحبهای که کرده و گفته دسته چکهای من استقلال را نابود کرد باید بگویم دسته چکها استقلال را نجات داد و آنهایی که خوردند و بردند استقلال را نابود کردند. ۷ سال از آن ماجرا گذشته و آمار و ارقام مالی هر دوره مشخص است.
منبع: دیلی فوتبال