اسکناسهای سبز نیز به همان سرنوشت مردم عادی در پی شیوع ویروس «کرونا» دچار شدهاند.
گسترش نیوز، اسکناسهای سبز نیز به همان سرنوشت مردم عادی در پی شیوع ویروس «کرونا» دچار شدهاند. بانک فدرال امریکا قرنطینه فیزیکی اسکناسهای دلاری را که از آسیا بازگشتهاند آغاز کرده است تا پیش از ورود آنها به بازار نقلوانتقالات مالی از عاری بودنشان از ویروس «کرونا» اطمینان حاصل شود. یک سخنگوی فدرال رزور گفت که دلارهای بازگشته از آسیا از هفت الی ۱۰ روز قرنطینه میشوند و در ادامه، پس از اطمینان از پاکیزه بودن شان، به بازارهای مالی وارد میشوند. وی گفت که این روند از تاریخ ۲۱ فوریه آغاز شده است. مرکز کنترل و مبارزه با بیماریهای واگیر امریکا اعلام کرده که احتمال انتقل ویروس از طریق اشیایی چون اسکناس وجود دارد.
منبع: ایلنا