خط تولید دسته سیم انواع خودروی سواری در راستای نهضت داخلیسازی قطعات با ظرفیت تولید روزانه ۷۰۰ ست با حضور مدیرعامل ایران خودرو در شرکت آذین الکترونیک پیشرو راهاندازی شد.
گسترش نیوز؛ کیوان فخری مدیرعامل شرکت آذین الکترونیک پیشرو در مراسم افتتاح این خط تولید گفت: خط تولید دسته سیم با ۶۰ درصد داخلیسازی و با سرمایهگذاری ۴۵ میلیارد تومان به بهرهبرداری رسید.
وی افزود: در مرحله دوم قرار است، ظرفیت تولید دسته سیم در این شرکت از ۷۰۰ ست در روز به ۱۰۰۰ ست افزایش یابد.
فخری تاکید کرد: دسته سیمهای تولیدی این شرکت از نظر کیفیت با مشابه خارجی آن رقابت میکند.
مدیرعامل شرکت آذین الکترونیک پیشرو از مدیرعامل ایران خودرو خواست، در سال آینده دسته سیم مورد نیاز محصولات تولیدی از این شرکت تامین شود.
مقیمی مدیرعامل ایران نیز آمادگی این شرکت برای تامین نیاز به دسته سیم محصولات تولیدی از شرکت الکترونیک پیشرو را اعلام کرد.
گفتنی است در مراسم افتتاح این خط تولید، نایب رئیس هیات مدیره ایرانخودرو، مدیرعامل ساپکو و مدیر حوزه مدیرعامل ایرانخودرو نیز حضور داشتند.
منبع: ایکو پرس