|

عضویت کشتیرانی ایران در مؤسسه رده‌بندی بی.وی

فهرست محتوا

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با حضور در شوراهای تصمیم‌گیری بین‌المللی و عضویت در مؤسسه رده‌بندی بی.وی (B.V) پاریس، موفقیت دیگری را پس از برجام رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی دریایی ایران (مانا)، محمد سعیدی رییس هیات مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی مدیرعامل دفتر مرکزی مؤسسه رده‌بندی B.V در پاریس، در اجلاس دوره‌ای شورای عمومی بین‌المللی موسسات رده‌بندی که هشتم تیر (۲۹ ژوئن) برگزار شد، حضور یافت و به این ترتیب کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عضویت این موسسه درآمد. سعیدی در این اجلاس به معرفی توانمندی‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و تبادل نظر با سایر مالکان معظم و دست اندرکاران صنعت کشتیرانی پرداخت و همچنین درباره آخرین پیشرفت‌های بانکی ایران با بانک‌های بین‌المللی برای تسهیل در تجارت ایران با سایر کشورها به‌ویژه بانک‌های اروپا سخن گفت. مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این نشست افزود: با توجه به وضعیت نامناسب بازار بین‌المللی کشتیرانی، افزایش هزینه‌های سوخت با سولفور پائین و محدودیت‌های غیرمنطقی و غیر اقتصادی و بیش از استانداردهای محیط زیستی، نگرانی‌های فراوانی برای آینده بازار کشتیرانی در سطح بین‌المللی به وجود آمده است. دعوت و عضویت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مزبور باهدف استمرار و تداوم همکاری‌های دو جانبه انجام‌شده است. پذیرش عضویت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس از مصادیق بارز تغییر رویکرد جهانی به تحولات جاری جمهوری اسلامی ایران پس از برجام و افتخار بزرگی در جوامع و محافل بین‌المللی دریایی برای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

عضویت کشتیرانی ایران در مؤسسه رده‌بندی بی.وی
کد خبر: ۸۲۰۶
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو