رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی زاهدان از مجروح شدن ۲۰مسافر بر اثر واژگونی اتوبوس مسافربری خبر داد.
گسترشنیوز: فریبرز راشدی گفت: این حادثه صبح امروز در محور نهبندان به زاهدان در حوالی سه راهی دشتک زابل رخ داد.
وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه ۶ تیم امدادی از نزدیکترین پایگاههای اورژانس به منظقه اعزام شده و مجروحان را به بیمارستانهای منطقه اعزام کردند.
به گفته راشدی؛ در این حادثه که بر اثر واژگونی اتوبوس مسافربری به وقوع پیوست در مجموع ۲۰ نفر مجروح شدند که ۱۶ نفر به پایگاههای درمانی منتقل و ۴ نفر نیز به طور سرپایی مداوا شدند.
منبع: عصر هامون