بُن، پایتخت پیشین آلمان این روزها شاهد برگزاری دو نمایشگاه همزمان پیرامون گنجهای سربرآورده از حفاریها و معماری باغهای ایرانی از آغاز تا دوران هخامنشی است.
به گزارش گسترش به نقل از مشرق، بُن، پایتخت پیشین آلمان این روزها شاهد برگزاری دو نمایشگاه همزمان پیرامون گنجهای سربرآورده از حفاریها و معماری باغهای ایرانی از آغاز تا دوران هخامنشی است.
این دو نمایشگاه که با همکاری "سالن هنر فدرال" آلمان، موزه ملی و سازمان میراث فرهنگی ایران برپا شده، عنوانهای "ایران، فرهنگهای میان آب و کویر" و "باغ ایرانی، تصوری از بهشت" را بر پیشانی دارند.