مجری برگزاری نمایشگاه بینالمللی صنایع غذایی مشهد گفت: شهریور ماه سال جاری بزرگترین رویداد غذایی شرق کشور با عنوان ifood ۲۰۱۵ در محل دائمی نمایشگاه بینالمللی مشهد و با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار میشود.
به گزارش گسترش به نقل از عصر نمایشگاه، حامد ایرانی ایران با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ درصد فضای درنظر گرفته شده این نمایشگاه واگذار شده، اظهار داشت: در این نمایشگاه شرکتهای توانمند داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینههای مربوطه در معرض دید عموم علاقمندان قرار خواهند داد.
وی افزود: در کنار برنامهریزی برای حضور موثر و مناسب مشارکتکنندگان در نمایشگاه، زمینهسازی جهت حضور بازدیدکنندگان متخصص داخلی و خارجی نیز صورت گرفته و در حال حاضر بازدیدکنندگانی از کشورهای آلمان، عراق، هندوستان، افغانستان و ترکیه جهت بازدید از این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.
مدیر برگزاری نمایشگاه بینالمللی صنایع غذایی مشهد فضای اختصاص یافته به این رویداد را ۱۵ هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی بینظیر برای معرفی برندهای برتر ملی در عرصه صنایع غذایی و تجهیزات وابسته به آن است.
مدیرعامل شرکت برساز رویداد پارس از برگزاری سمینار تخصصی آخرین فناوریها در فرآوری شیر و تولید بستهبندی پنیر همزمان با این نمایشگاه خبر داد و گفت: این سمینار که توسط انجمن کشاورزی آلمان و با حضور مدیران و اساتید برجسته این کشور برگزار میشود، به افزایش دانش مشارکتکنندگان و دریافت تجربیات روز اروپا کمک شایانی میکند.
شانزدهمین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی و شرکت فناوری صنایع غذایی و بیوفناوری شمال شرق کشور از ۴ الی ۷ شهریور ماه در نمایشگاه بینالمللی مشهد برگزار میشود.