|

بازداشت عاملان ناآرامی‌های اخیر در اتوبان تهران - کرج

فهرست محتوا

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی از بازداشت دو شروری خبر داد که علاوه بر انسداد اتوبان تهران ــ کرج اقدام به تخریب خودروها و عربده‌کشی کرده بودند.

گسترش نیوز - سرهنگ علی محمدی با اعلام خبر بازداشت دو نفر از عاملان راه‌بندان اتوبان تهران ــ کرج، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: بیست و پنجم آبان‌ماه سال‌جاری با تماس تلفنی تعدادی از شهرندان مبنی بر ضرب‌وجرح عمدی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و انسداد بزرگراه تهران ــ کرج توسط تعدادی از افراد شرور، تیمی از مأموران پایگاه دوم برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

dastgir.jpg

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه این افراد شرور با انسداد اتوبان، ایجاد سروصدا و عربده‌کشی موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، گفت: این متهمان قبل از حضور مأموران در محل، متواری شده بودند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد این افراد، از اوباش سابقه‌دار یکی از محلات غرب تهران هستند که همراه سایر همدستان خود پس از حضور در ناآرامی‌های اخیر، در اتوبان تهران ــ کرج برای خودنمایی اقدام به تخریب خودروها و عربده‌کشی کرده‌اند.

محمدی افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد دو متهم اصلی این پرونده برای رهایی از قانون، پس از ارتکاب جرم به یکی از شهرستان‌های اطراف تهران گریخته‌اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان و اخذ نیابت قضایی، تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی به مخفیگاه متهمان در حوالی پیکان‌شهر کرج اعزام و موفق شدند هر دو لیدر ناآرامی‌های اخیر را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

به‌گفته رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی، تحقیقات برای بازداشت سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

منبع: ایلنا

بازداشت عاملان ناآرامی‌های اخیر در اتوبان تهران - کرج
کد خبر: ۷۳۶۶۷
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار