|

۱۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال پساب تصفیه‌شده جنوب تهران

فهرست محتوا

فرماندار ورامین گفت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت یازدهم برای تأمین آب موردنیاز کشاورزی دشت ورامین، انتقال پساب تصفیه‌شده جنوب تهران است که برای اجرای این طرح مهم، ۱۵۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، محمدرضا یوسفی در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه تولید لوله‌های پلی‌اتیلن در ورامین که با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد،اظهار کرد: اجرای این طرح با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن با قطر ۳ متر در ۳۶ کیلومتر صورت می‌گیرد که این لوله‌ها در کارخانه محمدیان که با حضور وزیر صنعت افتتاح‌شده است، تولید می‌شود. وی اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت سالانه ۷۰ تن لوله‌های پلی‌اتیلن تک جداره و دوجداره با قطر حداکثر ۳ متر بااعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است. یوسفی بیان کرد: با بهره‌برداری از این کارخانه ۱۵۰ نفر به‌صورت مستقیم مشغول کارشده‌اند. وی تصریح کرد: کارخانه تولید لوله‌های پلی‌اتیلن محمدیان، بزرگ‌ترین کارخانه تولید‌کننده لوله‌های دوجداره با هسته فلزی در خاورمیانه است. گفتنی است، وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌منظور بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان ورامین و افتتاح یک کارخانه به شهرستان ورامین سفر کرد. وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در شهرک‌های صنعتی سالاریه و چرمشهر از کارخانه تولید کاتالیست ایرانیان و شرکت چرم‌سازی وطن بازدید کرد. افتتاح کارخانه تولید لوله‌های پلی اتیلن انتقال پساب تصفیه‌شده جنوب تهران به دشت ورامین از دیگر برنامه‌های نعمت زاده در سفر به شهرستان ورامین بود. وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یک‌روزه خود به ورامین از لکه صنعتی خیرآباد نیز بازدید و ضمن بازدید از دو کارخانه تولیدی، به مشکلات این منطقه صنعتی از شهرستان ورامین رسیدگی کرد. شهرستان ورامین دارای دو شهرک صنعتی سالاریِ و چرم شهر، یک شهرک کشاورزی و یک منطقه صنعتی در خیرآباد است. ورامین با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع‌شده است.

۱۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال پساب تصفیه‌شده جنوب تهران
کد خبر: ۷۱۸۴
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
ارسال نظر
captcha