معاون رفاه و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز شارژ اعتبار مرحله سوم برنامه حمایتی کودکان دارای سوءتغذیه از امروز ۱۸ خردادماه خبر داد.
یعقوب اندایش، معاون رفاه و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اعلام این خبر اظهار کرد: اعتبار مرحله سوم برنامه حمایتی کودکان دارای سوءتغذیه از تاریخ ۱۸ خردادماه سال جاری شارژ و در اختیار خانوارهای مشمول قرار میگیرد.
وی تأکید کرد که این اقدام در چارچوب اجرای «برنامه خدمات حمایت اجتماعی کودکان دارای سوءتغذیه» انجام میشود.
به گفته معاون رفاه و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعتبار مرحله سوم این طرح به حساب سرپرستان خانوارهایی که دارای کودک ۵ تا ۵۹ ماهه مبتلا به سوءتغذیه هستند، تخصیص خواهد یافت.
بر این اساس، به ازای هر کودک در خانوارهای دارای وسع اقتصادی پایین، مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اختصاص داده میشود.
همچنین برای خانوارهای دارای وسع اقتصادی متوسط، به ازای هر کودک مبلغ ۸۰۰ هزار تومان تخصیص خواهد یافت.