نمایشگاه بستهبندی و پردازش خوراکی آسیا از ۱۲ الی ۱۵ بهمن ماه در مرکز تجارت و نمایشگاه بینالمللی بانکوک (BITEC)برگزار میشود.
به گزارش گسترش به نقل از من رویداد را دوست دارم، نمایشگاه بستهبندی و پردازش خوراکی آسیا جامعترین جایگاه پاسخگویی به نیازهای صنعت خوراکی و بستهبندی تایلند و انجمن ملل آسیای جنوب شرقی است.
علاوه بر فناوری نوآورانه، مجموعهای از کارگاهها، سمینارها و کنفرانسهای برای مختصصان این صنعت جهت دانستن آخرین گرایشات بازار، استانداردهای صنعتی و نیز پیشرویهای فناورانه وجود خواهد داشت.
هم غرفهداران و هم بازدیدکنندگان میتوانند از شرکت در فعالیتهای تجاری مانند تطبیق تجاری، کلینیک صنعتی و اجتماع خوراکی بهره ببرند.