رییس جمعیت هلال احمر بردسیر از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش گسترش به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، موسی فخرآبادی گفت: آثار به نمایش گذاشته در این نمایشگاه از قبیل پته دوزی، چرم دوزی، گلسازی، نقاشی، خطاطی، تابلو قالی، کار روی شیشه، قلاب بافی، عروسک بافی، مجسمه سازی، جعبههای فانتزی، زیورآلات و انواع سرویس آشپزخانه و.... است.
وی افزود: این نمایشگاه با حضور و تلاش اعضای کانونهای جوانان، دانشجویی و دانش آموزی برپا شده و این نمایشگاه تا آخر ماه مبارک رمضان دایر است.
فخر آبادی گفت: بیشتر آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه در محل کلاسهای آموزشی این جمعیت تهیه شده است.