مجری بازسازی طرحهای سازمان گسترش و رئیس هیات اجرایی بازسازی کارخانه قند دزفول گفت: با تأمین اعتبار موردنیاز و تکمیل پروژه این طرح آماده بهرهبرداری است و در آینده نزدیک افتتاح میشود.
به گزارش پایگاه خبری گسترش، علیرضا ارغایی با اشاره به اینکه قرار بود نخستین مرحله از طرح در اواخر سال گذشته به اتمام برسد، تصریح کرد: پس از دریافت بخشی از اعتبارات موردنیاز و فشرده کردن برنامه بازسازی، علیرغم شرایط کاری بسیار سخت ناشی از گرمای هوای حدود ۵۰ درجه در منطقه، عملاً فاز تصفیه شکر و چغندر بهصورت همزمان تکمیل و پس از اتمام کارخانه قند دزفول آماده بهرهبرداری میشود.