تیم پرسپولیس در حالی مقابل سپاهان قرار گرفته که مهدی عبدی گلزن دبی روی نیمکت این تیم قرار دارد.
گسترش نیوز- کمتر کسی تصور میکرد مهدی عبدی در بازی با استقلال وارد زمین شود و بتواند گل بزند اما این اتفاق رخ داد و مهاجم ۲۰ ساله سرخپوشان دروازه سیدحسین حسینی را گشود و پرسپولیس را به سه امتیاز حساس بازی دربی رساند. زدن نخستین گل با پیراهن پرسپولیس در دیدار دربی سبب شد تا او به شدت مورد توجه قرار گیرد و حتی احتمال حضورش در ترکیب اصلی نیز مطرح شود.
اما کالدرون تصمیم گرفت در بازی با سپاهان به علی علیپور مهاجم باتجربه و براندائو جونیور مهاجم برزیلیاش میدان بدهد و عبدی را برای نیمه دوم نگه دارد. البته باتوجه به حضور بشار رسن، امید عالیشاه، محسن ربیع خواه و... عبدی اولویت اول برای تعویض نخواهد بود.
پیش از شروع بازی نیز او از سوی هواداران تشویق شد و به شدت مورد توجه بود. باید دید آیا میتواند جایگاه فعلیاش را به عنوان گلزن تیم حفظ کند یا نه.
منبع: ورزش سه