مدتی پیش به دلیل ۳۰۰ میلیون تومان بدهی لوگوی باشگاه استقلال توقیف شد.
گسترش نیوز- ماه گذشته لوگوی باشگاه استقلال به دلیل ۳۰۰ میلیون تومان بدهی توقیف شد.
با تصمیم مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر پرداخت پول به طلبکاری که لوگو این باشگاه را توقیف کرده بود، مالکیت این لوگو به آبی پوشان باز میگردد.
مسئولان باشگاه استقلال با افرادی که از این باشگاه طلب داشتند تسویه حساب کرده تا آبی پوشان مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند.
منبع: باشگاه خبرنگاران