|

آبی پوشان، لوگوی استقلال را پس گرفتند

فهرست محتوا

مدتی پیش به دلیل ۳۰۰ میلیون تومان بدهی لوگوی باشگاه استقلال توقیف شد.

گسترش نیوز- ماه گذشته لوگوی باشگاه استقلال به دلیل ۳۰۰ میلیون تومان بدهی توقیف شد.

esteghlal.jpg

با تصمیم مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر پرداخت پول به طلبکاری که لوگو این باشگاه را توقیف کرده بود، مالکیت این لوگو به آبی پوشان باز می‌گردد.

مسئولان باشگاه استقلال با افرادی که از این باشگاه طلب داشتند تسویه حساب کرده تا آبی پوشان مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

آبی پوشان، لوگوی استقلال را پس گرفتند
کد خبر: ۶۵۳۹۲
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو