مسئولان باشگاه استقلال پنج شنبه شب جلسهای چند ساعت را با اسپانسر خود سپری کردند.
گسترش نیوز - در نشست مسئولان باشگاه استقلال با اسپانسر، استقلالیها گلایههای خود را از اسپانسر مطرح کردند که با این حال شرکت اسپانسری استقلال هم توضیحاتی را به مسئولان این باشگاه داد.
در جلسه انجام شده مدیر شرکت اسپانسری استقلال گزارش هایی از نحوه مشارکت هواداران استقلال در طرحهای این شرکت ارائه داد و مسئولان باشگاه آبی تهران هم خواستار پرداخت به موقع مطالبات خود شدند.
جلسه سپری شده بین باشگاه استقلال و شرکت اسپانسری مثبت دنبال شد تا بر خلاف این که گفته میشود احتمال قطع همکاری طرفین وجود داشته باشد، درحالحاضر مشکل خاصی جهت ادامه همکاری وجود نداشته باشد.
منبع: آخرین خبر