عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعهسازی استان تهران از برنامه مدیرعامل جدید ایران خودرو با هدف پرداخت مطالبات قطعه سازان با تکیه بر روشهای جدید خبر داد.
گسترشنیوز: سعید صبوری با بیان این خبر افزود: در جلسه مشترک مدیرعامل ایران خودرو با قطعه سازان بر اتحاد میان قطعه سازان با هدف تولید بیشتر و همچنین افزایش کیفیت و تنوع تولید با هدف رضایت مشتریان تاکید شد.
وی ادامه داد: مدیرعامل جدید بر همکاری سازندگان با یکدیگر تاکید کردند چرا که وی معتقد است باید با تولید قطعات بیشتر نسبت به تکمیل خودروهای ناقص اقدام کنیم.
صبوری با بیان این که باید شرایط برای تنوع تولید فراهم باشد، گفت: مشتری باید حق انتخاب داشته باشد بر این اساس بر روی تنوع تولید نیز تاکید شد.
عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعهسازی استان تهران اظهار کرد: مدیرعامل جدید ایران خودرو در این نشست بر پرداخت عادلانه مطالبات تاکید و اعلام کرد که در حال مذاکره با بانکها با هدف تزریق نقدینگی به قطعه سازان هستند تا قطعه سازان با توان بیشتری نسبت به تولید اقدام کنند.
صبوری ادامه داد: بر این اساس پیشبینی شده پرداخت مطالبات با منابع مالی در قالب خرید دین، ال سی داخلی و فروش اموال هرچه سریع تر انجام شود.
وی با بیان این که همچنین در این نشست بر ضرورت برنامهریزی با هدف افزایش تولید به روزانه دو هزار دستگاه در ماههای آینده نیز گفت: با توجه به تحریمها در این زمینه تاکید شد تا برنامهریزیهای لازم انجام شود.
صبوری این جلسه را بسیار خوب و زودهنگام دانست و گفت: این جلسه امید خوبی به قطعه سازان داد و روزهای روشنی را برای آنها ساخته است.
منبع: خودروکار