تیم فوتبال استقلال با دو اتفاق تکراری لیگ نوزدهم را با نتایجی ضعیف آغاز کرده است.
گسترش نیوز- استقلال در شرایطی روز گذشته پای به دیدار با فولاد گذاشت که بسیاری معتقد بودند این تیم میتواند با پیروزی برابر حریف جنوبی خود از فشار نتیجه نگرفتن ابتدای فصل خارج شود و به روزهای خوب خود با استراماچونی برگردد.
استقلال با گل دقیقه ۵۴ فرشید اسماعیلی از حریف خود پیش افتاد و همه چیز داشت به نفع آبیها پیش میرفت تا دقیقه ۹۶ جایی که آبیها بعد از وقت تلف شده از فولاد گل دریافت کردند تا شانس نخستین پیروزی خود در لیگ نوزدهم را از دست بدهد.
بعد از این گل استراماچونی و دستیارانش به شدت به علیرضا فغانی داور بازی معترض بودند و اعتقاد داشتند که وقت بازی تمام شده بود و دلیلی نداشت که داور بازی بیش از وقتهای تلف شده بازی را ادامه بدهد.
این دقیقا همان اتفاقی بود که در بازی با ماشینسازی هم برابر استقلال تکرار شد، جایی که آبیها در دقیقه ۹۵ اتابک زاهدی با یک گل غافلگیرکننده موفق شد دروازه حریف را باز کند و سه امتیاز بازی را به حساب ماشینسازی واریز کند.
هرچند استقلال در دو بازی اول خود نتایج دور از انتظاری داشته اما نباید از این نکته غافل شد که آبیها بدشانس هم بوهاند چرا که در هر دو بازی در ثانیههای پایانی دروازه شان باز شد و از کسب سه و یک امتیاز این ۲ بازی محروم شدند تا حالا استقلال استراماچونی در پایان هفته دوم لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب کرده باشد.
منبع: ورزش سه