|

قمه‌کشی به خاطر بستنی در میدان شهدا

فهرست محتوا

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری سه نفر در محله شهدای تهران که قصد داشتند شب جمعه تلخی را برای شهروندان رقم بزنند خبر داد.

گسترش‌نیوز: سرهنگ رضا حیدری با اعلام این خبر گفت: ساعت ۲۳ جمعه گذشته بود که سه جوان در محدوده میدان شهدا به مغازه آبمیوه فروشی مراجعه کردند؛ آنها در مغازه با ایجاد قلدری و شرارت قصد خوردن آبمیوه و بستنی از مغازه، بدون پرداخت پولی داشتند.

وی ادامه داد: صاحب مغازه در برابر قلدری‌های این افراد مقاومت کرد که در ادامه با قمه کشی و چوب کشی این سه نفر جوان ۲۴ و۲۶ ساله روبه‌رو شد و در حالیکه این افراد مغازه را برای شهروندان دیگر نیز ناامن کرده بودند، با اقدام به موقع واحدهای گشتی پلیس هر سه نفر دستگیر شدند.

وی افزود: خوشبختانه به هیچ شهروندی آسیب نرسیده بود که این نتیجه اقدام به موقع پلیس برای دستگیری این افراد بود، همچنین در خصوص شرارت و قلدری برای شهروندان علیه هر سه متهم پرونده‌ای تشکیل شد و به مقام محترم قضائی معرفی شدند تا برخورد قانونی با آنها صورت بگیرد.

منبع: رکنا

قمه‌کشی به خاطر بستنی در میدان شهدا
کد خبر: ۵۹۷۱۱
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار

مالمو
مالمو