یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نوع و نحوه واگذاری و خصوصیسازی پالایشگاه کرمانشاه را از مهمترین دلیل تحقیق و تفحص قوه مقننه در این زمینه دانست.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، احمد صفری در خصوص آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه گفت: طرح تحقیق و تفحص در کمیسیون انرژی مطرح و به تصویب رسید و در حال حاضر نیز در دستور کار هیأت رییسه مجلس قرار دارد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه علیرغم دستوری که آقای طیبنیا به شخص رییسجمهور در خصوص متوقف شدن نحوه واگذاری و خصوصیسازی این پالایشگاه داده بودند ما شاهد عکس این قضیه هستیم و نهتنها متوقف نشده بلکه با سرعت نیز در حال انجام است. این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نحوه واگذاری مشکوک و غیرقانونی این پالایشگاه مهمترین محور تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه است.