هفدهمین جلسه کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران روز گذشته و پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاستجمهوری برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش، در این جلسه علاوه بر موضوعات ویژهای که از سوی کمیسیون مطرح شد، مطالبات بخش معدن و صنایع معدنی نیز از دولت دوازدهم مورد بررسی قرار گرفت. بیشک امروز که رئیس دولت یازدهم عهدهدار هدایت دولت دوازدهم شده است میتواند تعامل خود با بخش معدن و به دنبال آن فعالان بخش خصوصی در این حوزه را بیش از ۴ سال گذشته داشته باشد.
ادامه این مطلب را در روزنامه صمت بخوانید.