پیشکسوت استقلال معتقد است فردا عدهای باهدف محرومیت این تیم به ورزشگاه خواهند آمد و با پرتاب نارنجک و لیزر انداختن به دنبال محرومیت این تیم هستند.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایلنا، حسن روشن در خصوص بازی استقلال برابر العین در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهارکرد: قطعاً استقلال بازی آسانی نخواهد داشت. من شنیدهام استقلال چند بازیکن خود را هم برای این دیدار ندارد که همین اتفاق کار این تیم را سختتر میکند. العین از تیمهای خوب آسیا است و قدرت زیادی دارد، اما استقلال اگر بتواند بازی رفت را با برد پشت سر بگذارد کارش برای صعود به مرحله بعدی راحتتر میشود. امیدوارم استقلال با حمایت هوادارانش بتواند برنده بازی با العین باشد. وی در ادامه از طرفداران استقلال خواست که به حضور تماشاگرنماها دقت کنند، او گفت: استقلال درخطر محرومیت قرار دارد و ممکن است همین مسئله محرومیت پرسپولیس برای استقلال هم رقم بخورد. استقلالیها باید خیلی مراقب باشد که محروم نشوند. البته احتمالش خیلی زیاد است که طرفداران تیمهای دیگر هم برای محروم شدن استقلال به ورزشگاه آمده و علیه این تیم نارنجک پرتاب کنند یا لیزر بیاندازند تا استقلال محروم شود. به همین دلیل استقلالیها باید خیلی هوشیار بوده و این هواداران را شناسایی کنند تا محروم نشوند.
پیشکسوت استقلال در ارتباط با وضعیت جسمی خود عنوان کرد: خوشبختانه حالم خوب است و خیلی بهتر هستم. از امروز هم با تیم ملی ناشنوایان اردوی دهروزهای را در اردبیل برپا میکنیم تا خودمان را برای مسابقات جهانی آماده کنیم.