به گفته مدیران دولتی و خصوصی هرمزگان، دولت یازدهم در حالی پیروز دوازدهمین دوره رقابت های ریاست جمهوری شد که بیشتر فعالان اقتصادی این استان بهویژه تولیدکنندگان فولاد از عملکرد آن و همچنین آرامش حاکم بر بازار اظهار رضایت میکنند.
به گزارش پایگاه خبری گسترش، این عده افزودند: حرکت و پویایی واحدهای صنعتی بزرگ فولاد در هرمزگان نشان میدهد که دولت اجازه نداده چرخ این واحدها در شرایط سخت از حرکت باز بماند و رونق تولید بر آنها حکمفرما شود. اکنون ۵ شرکت بزرگ تولیدکننده فولاد از جمله شرکت فولاد جنوب، مجتمع فولاد هرمزگان، مجتمع فولاد کاوه جنوب کیش و شرکت صبا فولاد خلیجفارس با ظرفیت ۸میلیون تن در این منطقه فعالیت دارند که بخشهایی از آنها (فازهای اول) در مجموع به ظرفیت تولید سالانه حدود ۴ میلیون و۸۰۰ هزار تن درحال بهرهبرداری است.
ادامه مطلب را در روزنامه صمت بخوانید.